21.3.11

Λαμπάδες για την Ανάσταση!

16 σχόλια:

  1. ΟΜΟΡΦΕς...ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Foufoula μου ευχαριστώ Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!πολύ όμορφες οι λαμπαδίτσες σου..μπράβο..α!και πολύ ωραία μουσικούλα!και πάλι καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!
    Αχ είναι πολύ ρομαντικούλες οι λαμπδίτσες σου , πολυ όμορφες ,μπράβο σου .
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ... ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΝΕΦΙΑ!!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι όμορφες....κάποτε μου έκαναν κάθε χρόνο λαμπάδα...όχι φυσικά η νονά μου...αλλά ο σύντροφος μου...τα τελευταία χρόνια τελευταία στιγμή στην εκκλησία αγοράζω ένα λευκό κερί...!!!
    πολύ μου άρεσαν Μαράκι μου....Καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ φιλεναδίτσα μου τι όμορφες κ χαριτωμένες που είναι!Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όμορφες!!!!! μ'αρέσει πολύ αυτή με το πορτοκαλί δυχτάκι! ανοιξιάτικη, απλή...κουκλίστικη!! μπράβο μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και αυτές πολύ όμορφες και πολύ ανοιξιάτικες. Είναι αυτό που εγώ ονομάζω λαμπάδα. Μπράβο Marie και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες!Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραιες οι λαμπαδιτσες σου γλυκουλα! Τωρα ετοιμαζω το δωρακι σου για να το στειλω αυριο! Περιμενα και την Σοφια Ζ. να μου στειλει τη διευθυνση της αλλα καλυτερα να στειλω το δικο σου και να μην περιμενω αλλο! Καλη εβδομαδα να εχουμε και πολλα φιλακιααααα :D !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! Mirsini μου περιμένω με πολλή πολλή χαρά!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ομορφες με υπεροχα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα και στο ομορφο σπιτικο σου!
    Υπέροχες και οι δημιουργιες σου!!!
    Θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραιες λαμπαδες, με ανοιξιατικο στολισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...